Social Icons

Pages

woensdag 3 oktober 2012

Daar komen de klauwen

American Idol, waar geen Amerikaanse hond meer naar kijkt omdat die nou eenmaal liever naar The Voice kijken als ze zitten te bigwhopperen, heeft uit pure wanhoop rappert Nicki Minaj en krijsvogel Mariah Carey aangetrokken om de kijkcijfers omhoog te trekken. Een blinde kleuter snapt dat dems twos natuurlijk binnen no time at all elkaars weaves uit de koppen gaan trekken, maar de diva's hebben lang gefaket dat ze het juist alleraardigst konden vinden. Nou. Ja. Dat. Bleek. Woensdag. Dus. Een. Keihard. Broodje. Aap.

Een medewerker van de show weet waar wij van houden en heeft voor ons het klauwfestijn gefilmd. En doorverkocht aan TMZ.com. Wat roept die rare roze nou precies tegen de krijsvogel, vraagt u zich af? Blijkbaar riep ze eerst dat ze krijsvogel in elkaar zou slaan. Cue: medewerker die de iPhone erbij pakt, want dit gaat uit de klauwen lopen, en dat is altijd fijn voor de portemonnee. Wat er verder werd gegild? U asked, wij vertalen:

Nicki: "En als jij een probleem hebt, handle it. Ik heb ze al gezegd dat ik geen zin heb in jouw ego."
Mimi: "Waarom, waarom heb ik een driejarige om me heen?"
Nicki "Ik ga hier niet twintig minuten zitten wachten zodat jij elke dag je cv kan opsommen."
Mimi: "Ik kan mijn kinderen niet zien omdat jij hebt besloten dat je je gaat gedragen als een geschifte bitch."
Nicki: "Ga maar lekker naar je kinderen, je bent oersaai!"

Dat, dears, is natuurlijk kijkcijfergoud. Het uitlekken van de catfight een ongelukje? We thinks nots.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Disclaimer

Is one of the pictures you see on this website yours, and you can proof this? Give us a shout and we'll either remove it or give you copyright credits.

Mailskie

Zeg, heb je iets te zeggen, te dreigen of heb je een hilarische foto die deze blog enorm zou ophalen? Mail sappigs@hotmail.com

Sample Text